tisdag 20 november 2012

Det suger

Är vaken sen ett par timmar tillbaka, mitt i natten. Kan inte sova och hjärnan går på högvarv. Känner att all min lust och ork börjar försvinna ifrån mig och jag vet inte riktigt hur jag ska bryta det. Allt som jag sett fram emot måste ställas in eller sättas på paus, när det händer så förlorar jag lite av mitt hopp. När jag inte har något som peppar mig så hamnar jag lätt på en mörk plats i livet, det är baksidan av att vara en känslomänniska.

Men jag får väl ta tjuren i hornen och krypa ner i sängen igen och hoppas att jag kan somna om så att jag i alla fall får två timmars sömn till. Enda som är bra med att vara vaken mitt i natten är att man får lite egentid. Synd bara att man inte har tillräckligt med energi sen när man sitter på jobbet dagen efter. Lösgodis har blivit min bästa vän för att stå ut på eftermiddagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar