fredag 4 januari 2013

Utmaning

Herrejisses!! Julen har satt sina spår som ett extra hjul runt midjan. Förstår inte riktigt hur jag kunnat låta mig själv förfalla på det viset. Så som tack för allt godis jag ätit fick jag anmäla mig till en plankutmaning. Man ska göra det på tår och underarmarna eller på raka armar. Den som förbättrar sin tid bäst procentuellt till sista januari vinner pris. Eller de tio bästa vinner!! Whoop whoop!!


Så idag tog jag en bild på den nakna sanningen och körde en planka på 38sekunder vilket var mycket bättre än jag kunde hoppas på!! Nu kör vi plankan en månad!

Tänkte bara tillägga att de som kör ett par minuter måste vara tokiga. Jag blir rastlös för fort och har svårt att pressa mig själv när jag blir uttråkad.

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar