onsdag 28 augusti 2013

Morgonträning

Det är få saker som påverkar mig så positivt som morgonträning gör. Resten av dagen är jag piggare, har bättre hållning, lycklig och känner mig stark. En riktig egoboost! Så imorse började jag med en proteinshake, lite städning och sen ett 2km pass där det gäller att ha ett högt tempo vilket inte alltid är lika lätt när man joggar med hund. Jag älskar dessa korta högintensiva pass för svetten sprutar även om man bara tränat i 10min. Och 10min kan man alltid prioritera till sig själv och då finns det inga ursäkter för att låta bli. Och ändå har de 10min så stor påverkan på ens välbefinnande.


Tummen upp för morgonträning!

- Fru Svensson filosoferar

1 kommentar:

  1. Jag saknar verkligen att promenera! Nu jobbar jag alldeles för mycket så det hinns inte med :(

    SvaraRadera