måndag 5 september 2011

Kalla mig Dolly

Jisses!! Jag ser ut som ett par vandrande tuttar! Att brösten kan bli så mycket större är ett under. Först gick de upp tre kupstorlekar under graviditeten och nu med amningen är det ytterligare tre! Jag kommer ha så fina taxöron när det här är över. Tur att det finns push-up.

Nu till något roligare. Mitt första delmål är avklarat och jag kommer i mina jeans som jag hade innan graviditeten. Bara tolv dagar efter förlossningen!! Nästa delmål är ett "normalviktigt" BMI, ca fem kilo till som ska bort. Efter det vet jag inte riktigt vad jag har för mål. Känner inte att jag behöver gå ner alla de sju kilona för att återgå till vad jag vägde innan jag blev gravid med sonen. Men jag skulle gärna komma i en del av mina kläder igen!! Har en halv garderob som inte passar mig som jag hoppas på att kunna använda i framtiden. Och jag längtar efter att kunna använda skjorta och fluga igen!!


- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar