tisdag 6 september 2011

Typiskt

Förra gången när sonen föddes så gick diskmaskinen sönder efter en vecka. Denna gången var det dags för dammsugaren att säga upp sig. Så nu har jag googlat, varit runt i butiker och tillsist bestämde vi oss för Electrolux Ultra Silencer Green ZUSG3901. Den är så tyst att vi kommer kunna städa medan barnen sover. Vet inte om det är dumt eller smart, för jag menar nu kan man alltid säga att det är stökigt och skitigt för att det väsnas för mycket för att göra det när barnen sover..

Jag känner mig väldigt nöjd för att kollade runt efter bästa priset och det sparade oss 800kr!! Och det är få saker som får mig att må så bra som riktigt bra fynd!! Sen är dammsugaren dessutom energisnål så vi sparar pengar i längden också. Win-win!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar