torsdag 22 september 2011

Kjolar

Just nu är jag väldigt sugen på kjolar i alla längder. Gärna snyggt kombinerade med boots till som på denna lookbook bilden från Zara. Så ser jag gärna ut i höst.
Eller med denna fantastiska paljettkjol!! Den hade kunnat få vilken grå tisdag som helst att kännas glamorös. Jag gillar att klä mig efter mottot att livet är en fest. Eftersom jag oftast spenderar fredags och lördags kvällar i pyjamasbyxor i soffan så får man liksom ta tillvara på lite vardags glamour istället.
Och denna helt underbara fjäderkjol!! Man blir glad bara av att se den!! Missförstå mig rätt, kanske inte så snygg men väldigt kul. Kläder som gör en glad är bra kläder. Innan hade jag alltid hysteriska underkläder för att göra mig själv på bättre humör.
Alla dessa godingar kommer från zara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar