torsdag 21 november 2013

En doft av minnen

Få saker får mig att njuta det där lilla extra som dofter kan. Det liksom sätter pricken över iet. Som när man öppnar dörren och man möts av en doft av värme och ombonat, eller nybakade bullar.. rena lakan, ja listan kan göras lång. Idag fixade jag lite extra njutning. Bloggaren Att vara någons fru har idag lagt upp en rabattkod till AgnesAmelia som säljer flera av mina favorit ljus från Voluspa och Reunion Home. Så för att få 25% rabatt använder ni rabattkoden: Novemberlyx. lätt som en plätt och så himla lyxigt!
Kan varmt rekommendera Reunion Homes Chai ljus.

Annars har jag tröttnat på att vara sjuk, kommer bara på saker jag vill köpa och det börjar bli dyrt nu. Hittade en perfekt matta på Lauritz auktioner också. Jag la ett bud som lyckligtvis budades över. Fast jag har varit tillbaka på auktionen och funderat på att lägga ett nytt bud. Vill ha en persisk matta i vardagsrummet för att göra det lite mer ombonat, det ser lite kalt ut just nu. Och så försöker jag få ordning på vårt hem men eftersom jag är sjuk och inte orkar vara igång så länge i taget så blir det inte så mycket gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar