tisdag 5 november 2013

Träning

Linnea önskade fler inlägg om träning men det är verkligen inget att skriva om. Jag har tränat noll, zip, nada de senaste veckorna. Igår åkte jag till jobbet i ottan för att köra ett cirkelpass men efter 10 minuter ringer min man för han hade lagt sina nycklar i min bil. Så jag fick snällt gå och duscha och sen åka hem med nycklarna. Igår tänkte jag även att jag hade kunnat jogga hem men då hade jag lyckats glömma byxorna på jobbet. Var inte sugen på att jogga i kostymbyxor.

Men jag vill verkligen komma i form. Har bestämt mig för att köpa ett löpband och fortsätta med cirkelträningen. Ett Attract 1030 tänkte jag köpa för det har jag blivit rekommenderad av en kollega. Men det får bli efter renoveringen. Var sak har sin tid.

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar