måndag 11 november 2013

Onda foten

Precis innan jag skulle gå hem från jobbet idag så skulle jag bara springa bort till skrivaren och hämta ett papper som jag skrivit ut. Precis utanför mitt rum inser jag att mitt ben och foten sover. Tårna släpar i när jag ska ta ett steg med foten hänger inte med utan viker sig under mig och jag ställer mig på fotens ovansida med resten av foten vikt under mig. Skriker till och trillar ihop på golvet. Försöker ta mig upp men kan inte stödja på den onda, sovande foten. Min kandidat fick hjälpa mig upp på benen. Men eftersom jag hade bråttom hem för att hämta barnen fick jag haltande ta mig hemåt.


Nu har jag legat med foten högt och inlindad men det känns bara som det blir värre. Är sjukt öm. Tur att jag brände av ett träningspass i morse. Men typiskt när jag hade stora planer för kvällen. Jävla fot!!

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar