söndag 23 oktober 2011

Minimum

För någon månad sen var jag på Åhlens och hittade min drömkavaj av märket MINIMUM. Jag har blivit en riktig kavajmänniska de senaste åren och tycker att det är världens bästa plagg. Man blir snyggt uppklädd utan att bli utklädd och matchar man med jeans och t-shirt kan man istället gå all-in på smyckena som jag älskar att göra!! Tillbaka till kavajen på Åhlens.. Den fanns givetvis inte i min storlek så jag har googlat och mailat olika butiker utan lycka men så idag när jag fick lite egentid så gjorde jag ett nytt försök.
Nu äntligen är den beställd och på väg hem till mig!!! Nu är alla stunder då man inte vet vad man ska ha på sig räddade!! Jag längtar så efter kavajen! Så nu ska mitt köpstop börja. Fast nästa söndag ska jag ha Me and I party hemma så mitt köpstop gäller nog bara en vecka. Undra vad vi ska underhålla oss med denna veckan?! Kanske får börja med wordfeud som alla andra?!?!!! Aghh!!

Som ni ser på alla !!!!!! är jag väldigt uppspelt och glad. En sann materialist!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar