torsdag 27 oktober 2011

Snobbar som jobbar

Jag har suttit och kollat på snygga Iphone fodral till min nya telefon som borde komma vilken dag som helst. Snubblade över detta snygga laptopfodral istället. Designat av Rebecca Minkoff och kostar 634skr.
Men det var inte alls det jag var ute efter, utan ett fodral till Ipnonen. Hittade detta fantastiska rosa med rött tryck från Marc Jacobs. Men jag vet inte vad som är att föredra, en hårt skal eller i silicon. Jag har fått för mig att silicon skyddar telefonen bättre. Jag tappar min telefon rätt ofta så det är bra om fodralet skyddar också och inte bara är fint.
Det här är också en Marc Jacobs skal men det är i silicon!! Fast inte alls lika färgglatt och fint som det övre. För ca 250 bananer kan det bli ditt!!
Har ni tips på några andra snygga fodral?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar