fredag 5 oktober 2012

Att jobba

Sen jag började jobba känns det inte lika inspirerande att blogga. Har inget att skriva om eftersom jag bara jobbar, lagar mat, nattar barn och somnar. Mitt jobb kan jag inte heller skriva om eftersom vi har sekretess. Och jag hinner sällan springa eller träna. Fast jag är ändå väldigt nöjd. Trivs så himla bra på jobbet med mina kolleger och så. Rutiner är en höjdare också, speciellt nu när hela familjen är synkad.

Mina föräldrar har alltid älskat att gå till sina jobb och det har väl färgat mig en del. Jag har alltid velat ha ett jobb som jag längtar att få gå till. Missförstå mig rätt, jag skuttar inte frivilligt varje morgon men för det mesta ser jag fram emot att få gå och jobba. Jag känner mig lyckligt lottad som fått denna möjligheten och stolt över att jag lyckats ta mig dit av egen kraft.

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar