lördag 13 oktober 2012

Tokerier

Linnea skrev om sina knäppa grejer som hon gör så jag tänkte svara på hennes inlägg nu. Precis som Linnea så kan jag inte använda nya grejer på en gång. Måste städa först och det måste kännas rätt. Att leva med en man som sliter upp allt och ibland börjar använda sakerna redan i affären får min hjärna att bli spattig. Det värsta är när vi varit på typ IKEA och mannen plockar upp allt det nya innan vi städat, jag mår dåligt av det, psykiskt knäckt.

Så fort bensinlampan i bilen börjar lysa så får jag panik och föreställer mig olika scenarion där jag får motorstopp.

När jag är ute i skogen när det är mörkt ser jag men med yxor i huvudet som jagar mig. Och sen jag såg Twilight har det även börjat hoppa varulvar i trädtopparna.

Och kollar jag på skräckfilm så måste jag stänga fönster och vädringsluckorna för det kan klättra äckliga människor typ som från Huset som Gud glömde in genom dem. Behövs inte ens skräckfilm, räcker det är typ Criminal Minds så får jag panik. Moget.

Eftersom jag är säker på att jag ska dö i en trafikolycka så är jag en rätt jobbig codriver som berättar när folk inte håller hastighetsbegränsningar osv.

Ja, det var väl mina tokerier, vad har ni för tokiga idéer?

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar