söndag 21 oktober 2012

Jag lever

Om ni oroar er så kan ni sluta med det, jag lever. Är bara lite asocial och har fullt upp i mitt lilla huvud med att reflektera och analysera mig själv, alla andra och livet i stort. Sen jag började jobba så känns det inte så spännande att blogga längre, livet består mest bara av vardag.

Fast i helgen har vi kalasat. Barnens gudmor är på plats och igår kom mina föräldrar en sväng. Vi fick trycka in oss runt vårt lilla köksbord och alla fick plats. Ibland saknar jag vårt vardagsrum med det är inte så ofta faktiskt. Tycker det funkar fint som det är. Och nu ska vi nog sälja soffan för att styra upp ett träningsrum. Känns onödigt att ha en soffa som tar upp ett helt rum när vi aldrig använder den.

På tal om träning så har jag fått avstå ett bra tag pga ont i halsen och hosta. Längtar efter att få köra ett pass!! Känna musklerna arbeta. Men nu när jag förlorat muskelmassa så har jag också gått ner i vikt. Under 70kg, det trodde jag aldrig mer att jag skulle göra. Kändes overkligt så jag fick ställa mig på vågen tre gånger. Hade dessutom ätit frukost innan.


- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar