söndag 7 oktober 2012

Rutavdrag

Idag har vi hängt på lekplatsen, grävt i sandlådan, fyllt lastbilen och kört och tömt lastbilen för att gräva upp mer sand. Det blev en del rutschkana åkt också, båda barnen tillsammans var dagens melodi!!


Och så har jag insett att jag inte kan bli någon topp politiker för hur skulle jag kunna stå för att jag gillar barnarbete?
Sonen har dammsugat, moppat och torkat av!! Världens bästa unge, honom kommer jag kunna sälja dyrt!! Fast jag behåller honom nog ändå, gör honom redo för att bli en fin man, en som hjälper till hemma och tycker att jämlikhet är värt att sträva efter. Tänk att min lilla kille kanske gifter sig en dag i framtiden??!
Känns juh helt overkligt!


- Fru Svensson filosoferar

1 kommentar:

  1. Vi får fostra våra små killar till att bli gentlemän, inga dryga grabbar som kommenterar tjejers bröst och tallar på dem.

    SvaraRadera