söndag 17 juni 2012

Godmorgon!

Idag startar vi morgonen med svenska gubbar, kesella citrus och hackade nötter. En smak av sommar!!


Måste säga att kesella citrus var lovely!! Perfekt till jordgubbar!


Känner att jag behöver protein efter att ha varit på kalas hela helgen. Det har blivit för mycket godis, tårta, kolhydrater och fett. Eftersom jag helst äter vegetariskt blir det oftast kolhydrater och fett man serveras när man är borta. Och på tok för lite motion. Så förhoppningen om att komma i klänningen till på lördag har jag lagt ner. Men snart ska den på!

Annars ska den här dagen mest gå åt till måsten. Har mailat bilder till tatueraren och ska ringa skattemyndigheten bland annat.

- Fru Svensson filosoferar

1 kommentar:

  1. Ja, den är riktigt fin! Lite blaskig om man jämför med vanlig cola, men det är bara bra, för jag gillar inte vanlig ^^

    Och du, det där loppet i Paris har jag tänkt på nu några dagar, och jag skulle lätt följa med! :) Vad kostar det? Eller finns det nån bra sida man kan kolla på?

    SvaraRadera