måndag 11 juni 2012

Knark

Det är fotboll på TV men jag behöver vara lite för mig själv så jag har gömt mig i sovrummet med datorn. Den vita faran ligger som en boll nere vid mina fötter och håller mig sällskap medan jag knarkar skor. Att ha köpstopp på högklackat är inte så roligt eftersom det är så snyggt med klackar och man får så snygga ben. Men icke. Så nu knarkar jag lågskor men är trött på ballerinor så det blir bara snörskor.
Skulle gärna ha ett par färgglada skor för att pigga upp tråkiga svarta outfits med. De här blåmetallic skorna står högt upp på önskelistan.
De här är inte dumma de heller. Gillar den lite tjockare sulan för jag får ofta ont i fötterna av tunna sulor. Och det gör så ont att trampa på kottar i tunna sulor, de flesta av er tänker säkert att det inte spelar någon roll men för mig som bor i kottarnas paradis så måste man ha med det i åtanke.
Annars funderar jag på att färga håret lite mörkare och klippa lugg. Fast först efter sommaren för lugg och sommar går inte hand i hand. Blev inspirerad av Carly Rae Jepsons video till Call me maybe (som nu är spårlöst försvunnen från youtube).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar