onsdag 20 juni 2012

Nerbäddad

Efter en usel dag igår kom vi till sist ut till sommarhuset. Tanken var att vi skulle varit framme tidigare och haft barnvakt. Eftersom vi firade fyra årig bröllopsdag igår. Men mitt humör gjorde det rätt ofestligt, och vi kom fram vid 21.

Eftersom barnen var lite upp och ner bäddade vi ner hela familjen i sängen. Två vuxna, två barn och 45 kilo hund i en 1.60 säng. Underbart är trångt. Och nu ligger mannen och sonen och snarkar i stereo. Jag funderar (har gjort det i en timme snart) på att gå upp och träna lite men jag tror att jag glömt mina skor. Kanske kan barfota springa i trädgården och göra lite intervaller och cirkelträning. Bara jag inte väcker någon. Får nog ligga här med världens bästa familj och fundera lite till.

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar