tisdag 12 juni 2012

Kvällsrundan

Idag blev det powerwalk varvat med jogg. En härlig tur ner till sjöarna. Vi gick förbi ett rådjur, vet inte om det syns på bilden men det är så coolt när man kommer nära vilda djur. Det ger mig kraft. Naturen ger mig kraft.


Det är så vackert här där vi bor. Älskar lugnet och närheten till skog (i skånska mått), sjöar och havet.


Annars är mina tankar mest fokuserade på presenter och finkläder. Hoppas på att bli av med 1cm stuss så att jag kan ha en klänning jag köpte för ett tag sen, annars får jag gå på fest med rumpan bar. Så jag får väl fortsätta med min nyttiga kost och träningen, får väl börja hålla tummarna också (har jag tur så förbränner det någon extra kalori).

- Fru Svensson filosoferar

2 kommentarer:

  1. igår när jag kom hem mötte jag ett rådjur med två små kid, magiskt!

    SvaraRadera
  2. Ja, de är verkligen häftigt! Fast inte när de står i ens trädgård och äter upp alla blommor :) Det känns rätt omagiskt!

    SvaraRadera