onsdag 6 juni 2012

Whoop!!

Har inte velat väga och mäta mig på ett tag eftersom jag varit sjuk och inte kunnat träna. Idag tog jag lite mått och jämförde med de mått jag tog 14/4. Minus 8cm!!! på midjan och minus 4cm på låren. Men vågen den står still, fast vikten bryr jag mig inte så mycket om som tur är.
För övrigt blev det en intervallrunda i skogen. Trots att jag promenerade till skogen idag så sprang jag lika snabbt som i förrgår när jag joggade hela rundan. Känner dessutom att jag har mycket mer driv i kroppen nu när jag spurtar, min explosivitet har varit lika med noll innan. Det är en underbar känsla när kroppen gör som man vill.

Här får ni en youtube film från Bodyrock.tv som inspirerar mig mycket med träningen. De har mängder av olika övningar som passar perfekt för cirkelträning och jag gillar hur de alltid berättar hur man kan göra övningen på ett enkelare sätt. Det viktigaste är att man gör något. Haha!! Vilken tränings junkie jag börjar bli!!

1 kommentar:

  1. Nämen, det här hade jag missat !?!? Fy fan va bra kämpat!
    Jag är lite nervös inför midsommar mätningen också, har ju knappt tränat på flera veckor.. Men, jag får vara glad över det som hände nu innan ist =)

    Haha, träningsjunkie ftw!!

    SvaraRadera