måndag 30 december 2013

2013

Kan väl inte säga att jag kommer sakna 2013, ett riktigt skitår. Jag har fått slita som ett djur men ändå inte haft någon tid till det jag velat ha tid till. Alla runt om mig har mått dåligt, det har knakat i fogarna i mitt äktenskap, rörigt på jobbet, jag har varit på en mörk plats i livet, skadat foten och bara allmän missär. Så jag längtar efter 2014, ett år jag tror på.

Julledigheten har gjort mirakel med min själ, jag ser saker mer positivt igen, känner kärleken. Pengarna från huset har trillat in och det har skapat trygghet. Jag har köpt ett löpband och börjat komma igång med det. Det går sakta men säkert. Mitt mål är att kunna springa en mil på en timme. Men mitt fokus för 2014 kommer ligga på att få vattentid och lära mig kitea. Och allt som får mig att känna mig stark och må bra!

2014 vill jag fokusera på att må bra och vara ute i naturen. Vi har lite smågrejer kvar att fixa i huset och eventuellt ska vi planera en köksrenovering men det får ta sin tid. Tänkte lägga fokus på trädgården. Har en liten plan om att göra en Marocko inspirerad uteplats med fina lyktor. Ett ställe där hela familjen ska vilja hänga på sommaren.

Känner hur det pirrar i magen av förväntan, känner hur hela mitt väsen är på väg in i en ny tid, en bättre tid. Det här kommer bli bra. Gott nytt år på er alla och varmt välkommen 2014!!

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att du kan lämna allt det dåliga i 2013 och bara ta med det som är bra. 2014 blir ett bra år, det tror jag stenhårt på!

    SvaraRadera