söndag 26 augusti 2012

Dagarna tre

Idag ska vi fira dottern igen, mina föräldrar kommer hit nämligen. Jag har en jordgubbskladdkaka i ugnen dagen till ära. Tyvärr så mår dottern fortfarande dåligt och vi har konstaterat att hon har höstblåsor. Det är så synd om henne, hela munnen full av blåsor och även runt om munnen. Hon dregglar så vi måste byta tröja flera gånger om dagen. Vi får se hur det blir tills imorgon när hon ska skolas in på dagis. Kanske måste skjuta upp det. Typiskt när jag planerat allt kring det, att jag aldrig lär mig att man inte kan planera när man har med barn att göra. Vi har redan fått ställa in två roliga saker denna helgen.


Vi bäddade ner henne i vagnen igår kväll och tog en skön promenad, det var nog sista kvällen i bara t-shirt för det märks att höstvindarna kommer in.

- Fru Svensson filosoferar

1 kommentar:

  1. Stackars Lily. :/ nemo hade höstblåsor för ett år sen och det är hemskt. Leon var så liten då men fick en blåsa i gommen som skavde på nappen, som om han inte skrek nog........ Hoppas hon kryar på sig snart!

    SvaraRadera