onsdag 15 augusti 2012

Sponsorer

På vårt läger fick vi mängder av godsaker sista dagen innan hemresan. Bland annat ett armband med döskallar i olika färger, jag fick ett lila. Banden som de använt är dessutom anpassade för vattensport så de håller ordentligt. Armbandet kommer från Franksayart.
Vi fick vars en hoodie från Nikita som var riktigt skön!! Hittade mängder av snygga kläder hos dem. Ett mode som passar mig med lite urban street känsla.
Och sist men inte minst fick vi festival armband från Lyckoaktivist som sprider glädje och försöker göra världen lite bättre. Hur glad blir man inte av ett sådant budskap?
Gå in på deras sida och läs mer!!

Gåvorna blev verkligen som grädde på moset och nu har jag saker som kan påminna mig om helgen då allt förändrades även i min vardag, kanske bra när jag står i affären och försöker köpa mig lycka nästa gång. Bättre att gå ut och njuta av livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar