lördag 15 september 2012

Missoni misär

Jag har väl skrivit om Missonis samarbete med Lindex? Snart är det här och jag känner redan att jag börjar bli lite knäpp. Samma dag som kollektionen släpps är jag iväg på internat med jobbet. Funderat på att sjuka mig för jag vill så himla gärna ha ett par grejer ur kollektionen. Men jag kommer juh inte sjuka mig för jag är för lojal mot mitt jobb för det. så jag kommer nog sitta och småsura på internatet istället och betala överpriser på tradera några timmar senare.
Den här koftan står högt upp på önskelistan. Det lixom står Ninni på den. Längden, färgen, allt är perfekt!
Och denna fina klänning skulle dottern kunna fira julafton i. Visst?
Så nu är det synd om mig. Funderar på om jag kan utnyttja med mamma som är pensionär till att köpa koftan åt mig men jag vet inte om hon klurar ut att köpa saker på nätet, hon är inte så teknisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar