onsdag 26 september 2012

Vilse

Glömde berätta att jag är en sån jag hatar. På internatet vaknade jag kvart över fem på morgonen. Snörade på mig skorna och begav mig ut. Hade fått en karta på en 4,2km lång slinga genom skogen men det var för mörkt så jag sprang en bit längs den upplysta vägen medan solen började titta upp. Men eftersom slingan gick genom skogen var det rätt mörkt även när solen börjat titta fram. Så jag sprang lite vilse. Det slutade med en 7km lång tur istället. Väl tillbaka gjorde jag lite dips, armhävningar och plankor. Sen duschade jag, gjorde ansiktsmask och gick ner till hotellfrukosten och njöt.


Jag hatar sånna som springer innan frukost på internat. Friskusar. Pigga och hurtiga. Blä. Och nu är jag sån.


- Fru Svensson filosoferar

2 kommentarer:

  1. Ha ha ska man behöva hata dig nu oxå! ;)

    SvaraRadera
  2. Men åååh!! en sån vill jag bli ;) Fast fram tills dess tänker jag också hata dem lite. Alla utom dig! =)

    SvaraRadera