fredag 22 juli 2011

Barnmöbler

Har surfat runt lite bland fina grejer till det nya barnrummet. Hittade bland annat dessa underbara stolarna på Ilva. De liknar kartell-stolarna men är betydligt mycket mer vänliga mot plånboken, bara 379:-.
Jag är lite allergisk mot tuttinuttiga barnrum. Sen tänker jag även mer hållbart i längden och då använder jag hellre material, färger och former som kan hänga med ett par år. Det blir dyrt om man måste byta ut allt i rummet var tredje år. Sen för jag gärna lite loppisfynd som jag kan komplettera med och kanske måla om för att få så som jag själv vill. Man kan väl äga att jag har en lite kitchinspirerad stil, i alla fall när det kommer till barnrum fast samtidigt rätt sparsam med mycket vitt. Lägger upp lite bilder så fort det är klart så att ni kan få se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar