lördag 30 juli 2011

Till hösten

Jag är nog en av få människor som rean längtar efter hösten. Men det beror mest på att jag ska komma i mina jeans igen. Längtar tills magen är borta och så vill jag träffa det lilla livet som bor i min kropp. Jag är inte så bra på att vara gravid. Mina hormoner ställer till det för mig och gör mig till en sämre människa, mitt tålamod försvinner helt och jag som redan är känslig blir om möjligt ännu känsligare.
Ytterligare en sak som jag ser fram emot med hösten är att få använda hatt. Spanade in Anine Bings blogg (bilden på henne och hennes dotter har jag tagit från hennes blogg) och hon har en skön stil och använder ofta hatt. Så sen jag såg hennes snygga hatt har jag varit på jakt efter en egen. Men det är inte alltid så lätt att hitta en hatt som sitter bra och som man inte ser helt tokig ut i. Har spanat in denna från Åhléns för 199kr. Funderar på att smita förbi Åhléns imorgon när vi ska in till stan så att jag kan prova den. Fast jag vågar knappt säga något till min man för jag borde ha köpstopp efter allt jag köpt på rean.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar