onsdag 20 juli 2011

Un bisou de mme Pitou

Vi har funderat på att göra ordning rummet som det nya barnet ska ha och igår blev jag kär i en tapet. Ett Holländskt märke som heter Un bisou de mme Pitou. På inreda.com står följande beskrivning: "Kollektion Un Bisou de Mme Pitou: Madame Bisou har gett inspiration till denna ljuvliga kollektion, un bisou betyder puss och det är härliga vårpussar hon delar ut i en kollektion fylld av blommor, fågelkvitter och sommar. Tapeter i klara färger med en design som flörtar med det romantiska men ändå passar perfekt i moderna hem. Se även de sköna väggbilderna som lockar fram leenden."




Jag blev kär och min man lika så. Så idag har jag beställt ett par rullar och nu har vi alltså bestämt oss för att ägna semestern åt att göra ordning det nya barnrummet. Så nu måste jag hitta en bra matta också och kanske nått fint pynt.


- Fru Svensson filosoferar

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du har en snitsig blogg på gång här. Jag lägger dig i min feed.


    Review my blog post; tatuering malmö tatueringar priser

    SvaraRadera