tisdag 19 juli 2011

Välkomna!

Äntligen! Efter ett års uppehåll så kände jag att det var dags att börja blogga igen. Här tänkte jag dela med mig av min vardag, livet, recept, tips, inredning och funderingar. Förhoppningsvis kommer det att bli en blandad kompott.

Just nu är jag i väntans tider då jag är gravid med mindre än tre veckor kvar till beräknad förlossning. Jag har en son sen två år tillbaka och om ultraljudet visade rätt så är det en lillasyster vi väntar på. Det känns väldigt spännande och jag längtar efter förlossningen. Börjar bli trött på att vara gravid.

Kanske borde berätta lite om mig själv. Jag är 30+, bor i ett rätt nybyggt hus på landet, älskar skor men använder sällan något annat än bekväma varianter, men jag går ofta in i min skogarderob och bara njuter av alla vackra skor jag äger. Choklad är min största last men jag älskar även mat, bröd, kakor.. ja, nästan allt ätbart.

Jag är utbildad beteendevetare och just nu jobbar jag inom socialtjänsten och trivs väldigt bra med det. Tillhör den skaran av folk som älskar att gå till jobbet. Att få arbeta med människor ser jag som ett privilegie, man lär sig nya saker varje dag och växer både professionellt och på det personliga planet.

Nu hör jag min sons små tassar på ovanvåningen. Det innebär att han har vaknat så det är väl bäst att jag avrundar här. Ni är varmt välkomna, hoppas att min blogg kan roa någon.

Bästa hälsningar


Fru Svensson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar