söndag 31 juli 2011

Tatuering

Antingen så älskar man dem eller så hatar man dem! Själv älskar jag mina minnesmärken som jag förevigat på kroppen. De är inte alla direkt fina men de betyder mycket för mig.

För ett tag sen så ordnade jag med en tatueringstid till min kära man som jag tänkte överraska honom med på hans födelsedag. Det visade sig att han ska på tjänsteresa just den veckan och tiden går inte att boka om. Så till mina stora förtjusning verkar det som att jag kan få den tiden istället!! Lite tråkigt att min man inte får det som present men desto roligare att jag ska bli fin! Tänkte göra en lilja på axeln. Väldigt feminin vill jag att den ska vara och i färg, som en hyllning till att jag funnit min kvinnlighet och mår bättre än någonsin. Min roll som mamma har stärkt mig på många plan och fått mig att inse vad som är viktigt i livet.

Spana in den duktiga tatueraren Stina på www.eyescreamtattoo.com

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar