onsdag 27 juli 2011

Skorna med stort S

Jag har fullkomligt förälskat mig i ett par Miu Miu skor. De kostar nästan fyra lax och är därför lite utanför min budget (speciellt som mammaledig!!). Men de är så himla fina!! Jag kallas skatan för att jag älskar allt som glittrar så ni förstår kanske att det här är skorna för mig.
Jag hittade ett par silvriga på Zara som är betydligt mycket billigare, 799kr!! Så igår när jag var på stan så smet jag in på Zara för att spana in silver pjucken. Döm om min förvåning när jag hittade ett par andra brogueskor med svart glitter. De ser nästan exakt u som Miu Miu skorna fast utan det stora blinget runt klacken och så är de svarta (vilket passar mig ännu bättre eftersom att jag är en guldtjej egentligen, så silver känns oftast som ett andrahands alternativ) för 299kr!!!! Jag slog till på ett par på direkten!!
Jag har haft ett leende på läpparna sen jag fyndade de perfekta skorna igår!! Skor kan värma inte bara fötterna utan även hjärtat och själen. Nej, men jag är väl ingen materialist???!?
Men skit i det, jag kommer i alla fall vara en snygg materialist i höst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar