lördag 26 maj 2012

After Dark

Jag blev så inspirerad igår att jag idag gått klädd i långklänning, paljettväst och glittriga skor.


Kände mig väldigt glamourös och felklädd när vi var på demonstration mot en mink farm idag. Men snygg var jag iaf!!

Efteråt hängde vi med en kär gammal vän och hennes man. Trevligt och massa gott att fika på. Mannen i hushållet är lite träningsfreak så honom fick jag lite hampa-mjöl men är rikt på protein och bra att göra smoothies på. Så nu ska jag testa proteinshakes efter träning.

På tal om träning så har jag idag gått en promenad och gjort några lättare mag och arm övningar. Är fortfarande lite förkyld men jag rådgjorde med min läkare och sjukgymnast (dvs mina föräldrar) och de ansåg att det är ok att träna om man inte tar i och arbetar med låg puls.

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar