måndag 14 maj 2012

Fuskar

Idag blev jag 32år. Känns sjukt bra!! Nu är man vuxen på riktigt, att vara 30 år är lite på låssas vuxet och 31 år är mest som någon konstig mellanålder men nu, 32 år, det är vuxet. För att fira mitt inträde i de vuxnas rike började jag dagen med att jogga. Sen frukost och en tur till stranden för att flyga drake. Jag är hooked.


Eftermiddagen har jag spenderat i köket. Bakat surdegsbröd och frökakor. Fast jag fuskade och köpte färdig surdeg. Gillar egentligen inte att fuska samtidigt är jag så nyfiken att jag måste testa allt nytt (nej, inte allt).


De blev väldigt fina mina bröd. Nu ska de bara svalna så att jag kan få smaka också!!


Ibland är jag så huslig att jag nästan blir rädd för mig själv. Som när jag längtar efter fläderblommor så jag kan göra saft. Eller hur jag varje vår tänker att jag borde testa att laga nässelsoppa. Jag är 32 år, inte 62.. Har även gjort egen musli, kan varmt rekommenderas!! Man står sig bra på den om man proppar i nötter och annat gott samtidigt som man inte behöver söta den så mycket.

Nu ska den här tanten kolla på serier och mysa med sin man!

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar