måndag 21 maj 2012

Utedass

Sommarvärmen fortsätter och jag kommer säkert slå rekord i rolig solbränna eftersom jag har shorts, linne och halsduk. Allt för att bli frisk. Imorgon måste jag vara frisk annars blir jag knäpp!



Vi har idag ornat ett utedass, det vill säga en potta bakom en bit staket. För även en 2 åring förtjänar lite privacy. Det blev en lyckad invigning med både bajs och kiss. Det high fiveade vi på. Andra gången han gör sina behov på pottan, man blir så stolt!!


Dottern har traskat runt med sin nya lära gå vagn och vi har plaskat i poolen, ätit melon och fixat lite i trädgården. Nu på kvällen grillade vi burgare och majskolvar.


Jag kan knappt njuta av värmen för jag var inte beredd på sommar än, jag tänkte rensa ur skåp och sånt men det vill man inte i denna värmen. Och det kommer bli tufft att träna om värmen håller i sig. Ska kolla på Älskling du har blivit en tjockis och peppa mig inför min cirkelträning.

- Fru Svensson filosoferar

1 kommentar:

  1. hihi cedrics min i bakgrunden på första bilden. :)

    jag stack ut och sprang kvart i nio ikväll, så skönt med sval kvällsluft!

    SvaraRadera