måndag 28 maj 2012

En bra dag

Vi har haft en underbar dag. Först en tur till sjöarna med picknick och trevligt sällskap i form av Linnea, Nemo och Leon. Hennes pojkar är födda en månad innan mina barn så de är perfekta lek kamrater. De stora pojkarna badade tills läpparna blev blåa. Tråkigt att min lilla tjej inte är så glad för vatten. Vi får försöka ändra på det i sommar, eftersom resten av familjen är badtokig.


Passade på att grilla eftersom det ska bli kallare och typ regna närmsta veckan. Typiskt att vår dator har kraschat nu. Har nämligen en film jag gärna sett där. Men nu får vi roa oss med annat.

Skulle precis gå och lägga mig när jag fann sonen i vår säng. Hur kan en så liten pojke ta så stor plats?!??


Och hur länge kan en förkyldning sitta? Jag mår bra dagtid men varje morgon och kväll har jag ont i halsen och känner mig hängig. Har tröttnat på det för länge sen. Jag vill träna!!!!!!

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar