söndag 6 maj 2012

Peppen

Igår utmanade min man sin eget personliga rekord i cykling. Han cyklade 10mil på 3.23 timmar. Det är helt galet!! Jag är så imponerad och tycker samtidigt att han är lite knäpp. Vem kommer på tanken att cykla 10 mil?!?? Min man tydligen. Kan det verkligen vara sunt? Stolt är jag i alla fall. Han peppar mig till max!!

Samtidigt som han cyklade så provade jag igenom min garderob. Lyckan var total när det visade sig att jag kommer i mina smaljeans. De har jag inte kunnat ha på typ fyra år. Det var lite lite lovehandel och mage som stack ut men annars sitter de prima. Så det får bli plankan ett par vänder till och sen kan jag använda min efterlängtade garderob!! Pepp pepp!!

Och det faktum att jag ska få träffa en av mina bästa vänner imorgon gör att jag är extra peppad på livet!! Längtar.

- Fru Svensson filosoferar

1 kommentar:

  1. Ååååå bad härligt med smaljeansen! Själv kommer jag inte ens i mina tjockisjeans. :(

    SvaraRadera