måndag 21 oktober 2013

Förhandla

Ni som känner mig vet om att vi ligger i en lång rättslig tvist med de förra ägarna av vårt hus. Nästa vecka är det förhandling i tingsrätten och det ska bli så skönt att lägga detta bakom oss. Igår ringde vår advokat och undrade om vi var intresserade av förlikning. Tänk om jag får två lediga dagar nästa vecka utan förhandlingar plus pengar!! Nä, det är nog för bra för att vara sant.

Igår tog jag äntligen ut min p-stav. Har haft den i nästan två år och psykiskt har det fungerat bra men att ha mens i tre veckor åt gången är inte så spännande. Hoppas bara inte jag går upp en massa i vikt för jag har gått ner 10kg sen jag satte in den och sist jag slutade med p-piller så gick jag upp typ 10kg. Men känslan av att bara vara jag utan onödiga hormoner känns underbar!


- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar