tisdag 22 oktober 2013

Plåster på såret

Nu har jag bestämt mig. Efter vår förhandling i Tingsrätten, oavsett hur det går så ska jag få en Tom Dixon ljuslykta och ett doftljus från Reunion Home som luktar Chai. Jag har trånat efter de där ljuslyktorna länge och eftersom vi kämpat med förhandlingarna i över fem år så förtjänar jag lite plåster på såren. Usch det är sorgligt att tänka tillbaka på vilken skygga det utgjort över våra liv under en lång tid. Under perioder har vi inte ens kunnat säga att huset kommer stå kvar då det inte fanns gällande bygglov. Att leva under den press och stress är inget jag rekommenderar. Men snart är det över!!


- Fru Svensson filosoferar

1 kommentar:

  1. Lycka till!!! Hoppas det går er väg och att ni slipper alla problem med huset framöver. Ni förtjänar att få släppa det och gå vidare.

    SvaraRadera