söndag 13 oktober 2013

Underbara lördag

Igår var den bästa dagen på länge. Jag började morgonen med att jogga längs med havet och samlade på mig välbehövlig energi. Efter det röjde vi lite här hemma innan vi begav oss till badhuset. Vilka modiga barn vi har, de vågade båda att hoppa från kanten och åka vattenrutschkanan på den lite djupare delen. Hela familjen strålade av lycka. Ett sånt ögonblick min sparar i hjärtat för att plocka fram när livet känns lite trist.

Eftersom vi inte hade planerat så bra kom vi på att vi var hungriga och hade inte matsäck med oss så vi fick luncha på Lucy´s, en riktig 50-tals diner. Lily var så slut att hon somnade i mitt knä. Så vi andra passade på att lyxa till med en dessert!!
Efter det åkte vi hem och Cedrics första playdate med en tjej gick av stapeln. Riktigt roligt och de var så söta. Enligt Cedric hade de pussats!!

På kvällen passade jag på att storhandla så nu är kylskåpet fyllt till max.

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar dag!! Vilket badhus är ni på? Och Lucys, dit vill jag med!!

    SvaraRadera
  2. Vi var på Tolvåkersbadet, perfekt för att båda barnen bottnade, där var 27 grader och ganska lite folk. 112kr för hela familjen kändes väldigt prisvärt!

    SvaraRadera