söndag 27 oktober 2013

Vacker utan spackel

Berättade för mina föräldrar att vi skulle renovera vårt arbetsrum och min mamma frågade om vi verkligen skulle ge oss på det?!
Tydligen så har jag fått mamma att lova att säga till mig om jag någonsin igen ska spackla att det inte är en bra idé. Tyckte det var lite lustigt för så här i efterhand kommer jag inte ihåg att vi spacklat särskilt mycket. Idag spacklade jag färdigt rummet som Gud glömt. Nu minns jag, att spackla är tråkigt, svårt och jobbigt, aldrig mer! Aldrig!


Sen åkte vi och köpte golv så nu ska vi bara slipa och måla först. Det blir ett ljust golv, nästan vitt. Hoppas bara det inte blir för mycket vitt eftersom väggarna också ska vara vita.

- Fru Svensson filosoferar

1 kommentar:

  1. Ha ha vad roligt, får se m det blir "aldrig mer" nu då. :)

    SvaraRadera