lördag 25 januari 2014

En timme

Imorse tänkte jag ställa mig på löpbandet medan mannen fixade frukost. Tänkte att 20 minuter skulle vara ok, men när jag var igång tänkte jag att det iaf skulle bli 30 min. Efter 30 min tänkte jag att det nog var bäst att satsa på 40 min. Sen 45 min och när jag gjort det var det lika bra att kör en timme. Sagt och gjort en timme. 20 minuter promenad och 40 min jogg. Mycket stolt och nöjd!!

Men som det ser ut just nu så har jag långt kvar för att kunna ställa upp i Toughest. Känner mig mer nojjig över löpningen än hindren. Men om jag kunde jogga i 50 min med familjen i soffan bredvid mig, tittandes på film och mysa så ska jag nog kunna tvinga mig igenom banan också.


- Fru Svensson filosoferar

2 kommentarer:

  1. Klart du fixar springer, det är ju det lätta! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det är juh inte det!! Kom inte ens 8km på 1 timme idag!!!!

      Radera