söndag 12 januari 2014

Lite lättare

Jag gillar redan 2014. Vi brörjar styra upp vårt hem, igår gjorde vi färdigt i sovrummet. Nu ska jag bara måla om en spegel som ska hänga på väggen och städa upp lite efter oss. Så lyxigt!! En helg kan göra stor skillnad för ett rum. Nu har vi dessutom förvaring till alla våra grejer!! Ska fixa lite till i klädkammaren. Organisering av vårt hem är bättre än vilka antidepresiva i världen för mig.

Nu vill jag bara hitta en stor, billig och snygg soffa, gärna i skinn till vardagsrummet så att hela familjen kan sitta tillsammans. Insåg verkligen det nu när vi var lediga och kollade på en del film. Att sitta en vuxen, en hund och två barn i en liten tvåsits soffa är inte att rekommendera. Men i min familj gillar vi att sitta nära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar