lördag 18 januari 2014

Rapport från soffan

Jag och sonen ligger skavfötters i soffan och tycker synd om oss. Mannen och dottern har fått åka och titta på Disney on ice utan oss. Vi som peppat så länge. Men halva familjen har det nog riktigt bra!! Ja, vi har det rätt mysigt vi med. Jag kollar på serier som jag gillar och sonen kollar på serier som han gillar.

På tal om serier så är jag väl sist ut att börja titta på Sons of Anarchy?! Nu har jag börjat iaf men tycker nog den är lite väl hajpad. Som den tant jag är kollar jag just nu på Hela England bakar. Har insett att jag alltmer börjar bli som min mormor, kakor lockar mer än bad boys.


- Fru Svensson filosoferar

1 kommentar:

  1. Jag har inte heller sett SOA, än. Men bad boys är väl inte din grej alls, du dras väl mer till back slicks. ;)

    SvaraRadera