onsdag 22 januari 2014

Jobba jobba

Fortfarande förkyld menidag tänkte jag försöka få till ett lätt cirkelpass. Det är mycket att göra på jobbet så jag har fått prioritera bort allt utom familjen. Mitt kontor ser ut som sju svåra år men jag får ta itu med det när det finns mer tid över.


Det är viktigare att träningen kommer igång och framför allt konditionen!! Min plan är tre pass i veckan med löpning och lite extra cirkelträning på det. Ett långt pass, ett snabbt pass med intervaller och ett kort pass.

Ibland önskar jag att jag hade en träningskompis så att det verkligen blev gjort. Eller att man gick på gym så man kan stänga av allt annat som händer. Eftersom jag tränar hemma behöver jag ibland pausa för att hjälpa barnen eller fixa något annat. Samtidigt älskar jag att träna hemma för jag kan vara barfota utan att någon tycker att jag är äcklig. Och jag tränar ofta med levande ljus runt mig vilket skapar lite inre harmoni. Nä, dags att gå upp och bege sig till lite träning innan jobbet.

- Fru Svensson filosoferar

1 kommentar:

  1. Synd att vi inte bor närmare varann, jag hade oxå velat ha en träningskompis!

    SvaraRadera