måndag 20 januari 2014

Lillephant goes IKEA

Typiskt tänker jag. Varför får jag nu reda på att Lillephants prints ska säljas på bemz för att passa iKEA möbler. Varför har jag och min man då lagt en handpenning på en svart soffa? Lite deprimerande med svart men vi kom till en tråkig insikt, att skinnsoffa är ett måste med små kladdiga händer och en hund som springer ut och in. Och en mörk soffa där inte all skit syns.


Så istället för att få en färgglad och fin soffa så ska vi ha en svart en. Praktiskt.

Kan kanske sätta på ett par färgglada ben på vår svarta soffa iaf. Finns att köpa på Prettypegs.com


- Fru Svensson filosoferar

2 kommentarer:

  1. Åh en sån soffa på nåt av barnens rum.....

    SvaraRadera
  2. Mina barn får bara saker man kan torka av. Tycker till och med att latex-lakan låter lockande :)

    SvaraRadera