lördag 24 mars 2012

7 månader senare

Idag är det sju månader sen dottern kom till världen. En underbar dag i augusti. Tyvärr så blir kroppen inte lika underbar efter en graviditet men jag har kommit igång med träning och mår så bra av det. Jag både ser och känner skillnad på min kropp. Så här såg jag ut några timmar efter att dottern fötts.


Två månader senare.





Och idag.





Lite skillnad kan man se och då har jag ändå inte tränat på två veckor. Men imorse gjorde jag slag i saken och kom ut och joggade. När jag kom hem körde jag lite mage, rygg och armar med hjälp av youtube. Så himla smidigt, har hittat en tjej som gör träningsvideor hemma utan en massa avancerad utrustning. Känner mig så peppad! Att trivas i sitt eget skinn är så himla viktigt för välmåendet. I alla fall för mig.

- Fru Svensson filosoferar

2 kommentarer:

  1. Det syns stor skillnad!! Du har en snygg mage, min ser ut som en deg. :/

    SvaraRadera
  2. Plankan 3x1minut om dagen, gör underverk!!

    SvaraRadera