söndag 4 mars 2012

Me and I

Idag var jag hos en vän på Me and I party och som vanligt blev man förälskad i det mesta men jag lyckades hålla mig rätt bra. Det blev bara en tröja till sonen.

 Och en kavaj till mig. Älskar den fina rosetten och tanken på att man kan byta ut bandet gör att användningsområdet blir ännu större. Tänk er en rosett i spets när man går på dop eller nått. Kavajen är dessutom gjort i joggingbyxe-material så det känns som att gå runt i en hoodie som är ett av mina favorit plagg (men jag försöker hålla mig till att bara ha på mig det här hemma i skogen).
Annars kan jag skryta med att 06.45 satt joggingdojjerna på fötterna och jag och den vita faran, även känd som hunden Elsa, begav oss ut och joggade. När jag kom hem gjorde jag plankan, 3 x 40 sek. Nu jävlar. Och sen åt jag upp alla kalorierna när jag var på Me and I partyt för de serverade kärleksmums och cupcakes med vitchoklad frosting och nutella. Yummie. Jag älskar kalorier!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar