lördag 31 mars 2012

Brunch

Fan. Vaknade upp med halsont, huvudvärk och lite små förkyld. Jag som tänkte springa lite nu på morgonen. Får hänga med fina familjen istället!

Igår släkte vi ner och körde Earth hour i vanlig ordning. Typ den bästa traditionen efter jul tror jag. Så mysigt att lägga undan telefoner, stänga av TV, tända ljus och bara vara. Lika mysigt var år! Lika mycket som det är bra för elkonsumtionen och tankarna kring det är det bra för oss att koppla ner och bara vara. Vi lever i ett samhälle där det är svårt att leva i stunden utan att hjärnan sticker iväg på sidospår.

Nu ska jag göra mig redo för att åka in till stan och käka brunch med några fina tjejer. Tänkte ta en tur till Mango och spana in deras kläder på nära håll. Kanske att jag kan få den indianinspirerade t-shirten i påskägget?

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar