torsdag 1 mars 2012

Min snygging

Jag är gift med världens bästa man! Idag har han snällt åkt till en utförsäljning i en barnaffär för att köpa en bilbarnstol. Under tiden har jag nattat barnen. Jag och sonen läste boken om hur monster föds. På ett ställe i boken förvandlas monstret till en snygging och sonen säger var gång att det är pappa.



(Om ni undrar varför belysningen är så konstig så är det för att vi läser med ficklampa för att göra det hela lite mysigare.)

Vi har i alla fall tur som har en så fantastisk man i vår familj. Han tar sig tid för oss, hittar på bus med barnen, lyssnar på mig och ställer alltid upp för oss. Det är inte alla som ser hans storhet och en del tror att hans godhet och omtänksamhet bara är en slump men jag vet bättre än så. Han är en fantastiskt fin människa som gärna delar med sig av livets goda. Han gläds genuint åt andra och deras framgångar. Det bästa är hans humor, han skrattar åt mina skämt, vilket långt ifrån alla gör. Han får mig att känna mig vacker, intelligent, god och trygg. I mina ögon är han det vackraste som finns. Och i sonen ögon är han snyggingen.

- Fru Svensson filosoferar

1 kommentar:

  1. Vad fint skrivet. :) jag tycker Mikael är en himla fin person, rak och ärlig och ställer alltid upp. Ni passar så bra ihop. :)

    SvaraRadera