torsdag 29 mars 2012

Vad har hänt?

Ikväll hade de vipkväll på Center Syd med typ 20% rabatt på större delen av sortimentet i alla butiker. På 2timmar lyckades jag göra av med 30kr. Vad har hänt med mig? Att göra av med pengar är juh det jag är bäst på. Men det var skönt med lite egentid. Ibland känns det som att man fysiskt sitter ihop med sina barn. Jag vaknar med dem bredvid mig, får inte ens gå på toa utan sällskap och somnar i deras säng när jag nattar dem på kvällen. Jag säger inte att det är något dåligt, inte alls, det är härligt men ibland är det skönt att bara vara sig själv.


Här har vi dottern som ville titta ut genom fönstret men istället för att svänga runt som alla andra gör. Nejdå, bryt nästan ryggen och vik dig dubbel istället.

- Fru Svensson filosoferar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar